piątek, 19 lutego 2021

Spotkania z M. - 18.02.2021 r.,13.46

Spotkania z M. - 18.02.2021 r.,13.46

Pierwsze spotkanie (Mogiła, Kraków).

Klasztor Cystersów, Msza Święta z modlitwami o oczyszczenie              i uzdrowienie w Katakumbach. Rzeźba Jezusa Ukrzyżowanego słynąca cudami. Niewielu wiernych mogły Katakumby pomieścić. Było swojsko. Msza Piękna, takie same pieśni, modlitwy i uniesienie do Boga. Aż czuć było radość Boga, z tego piękna i skupienia rozmodlonych ludzi.

W czasie mszy podchodziliśmy, po kilkanaście osób, do modlitwy        i dłoni ojca, który nas błogosławił. Zobaczyłam na chwilkę obraz szopki Bożonarodzeniowej, całej w złocie i czerwieni. Poczułam radość Boga w tamtej chwili.

Moje grzechy zostały odpuszczone, tak to zrozumiałam. Boże Narodzenie, to symbol odrodzenia na nowo Pana Jezusa.              Tym razem we mnie : ). 

Jako znak do dalszej drogi było spotkanie M. Siadła na krzesełku przed nami piękna i elegancka blondynka, bardzo bezpośrednia. Odwróciła się i popłynęła rozmowa od serca. Za chwilę ściskałyśmy się obie. Podarowała nam olej od św. Charbela o uzdrawiających właściwościach. Jak bardzo ucieszył! 

Nie mogłyśmy się rozstać, tyle było tematów do omówienia : )

Wymieniłyśmy numery telefonów. 

Drugie spotkanie. Kościół pod wezwaniem Św. Judy Tadeusza. Rekolekcje 1 - 3 marca 2020 roku. Nawiedzenie figury św. Archanioła Michała. 



                             

Byłyśmy umówione przed kościołem, albo w środku. Nie mogłam poznać M.! Tak bardzo się zmieniła. Zaczęła pościć dwa razy           w tygodniu, zmieniła ubrania. Z eleganckiej, młodej i pięknej kobiety nie zostało nic, stała się ascetką, której nie mogłam się doszukać. 

Opowiadała o rozmowach przeprowadzanych z ludźmi, ze wskazaniem im drogi na wiarę. Dzięki niej noszę od tamtego czasu szkaplerz ze św. Archaniołem Michałem i do Niego się modlę się codziennie. 
















ll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Myśli, aforyzmy - 21.02.2021 r., 21.01

Myśli, aforyzmy - 21.02.2021 r., 21.01/ z internetu - Pinterest Nawrócenie nie jest jedynie momentem, chwilą życia; jest drogą.  Benedykt X...